Gyakori kérdések

Mit történik akkor, ha a Biztosított és a Társbiztosított különböző betegségbiztosítási összegre kíván szerződést kötni?

Ebben az esetben külön-külön kell biztosítást kötniük, mert a PostaGyógyír esetében mindkét Biztosított betegségbiztosítási összege csak egyforma lehet.

Mit szolgáltat a biztosító, ha nincs Társbiztosított, és a biztosítási esemény a várakozási idő alatt történik?

A Biztosított

  • nem baleseti eredetű halála esetén a biztosító a szerződésre befizetett díjak 50%-át, de legfeljebb 25000 forintot térít,
  • baleseti halála esetén a biztosító a haláleseti biztosítási összeget fizeti ki,
  • rosszindulatú daganatos megbetegedése esetén a biztosító a szerződésre befizetett díjak 50%-át fizeti ki, és ezzel a szerződés megszűnik.

Mit szolgáltat a biztosító, ha van Társbiztosított és a biztosítási esemény a várakozási idő alatt történik?

A Biztosított/Társbiztosított

  • nem baleseti eredetű halála és rosszindulatú daganatos megbetegedése esetén kifizetés nem történik, a biztosítás változatlan díjjal folytatódik,
  • baleseti eredetű halála esetén a biztosító a haláleseti biztosítási összeget fizeti ki.

A Biztosítottnál rosszindulatú daganatot diagnosztizáltak, melyről nem tájékoztatta a biztosítót. A betegség következtében a Biztosított elhunyt. Ebben az esetben mit szolgáltat a biztosító?

Mind a Biztosított, mind a Társbiztosított esetében a biztosító egy alkalommal, és kizárólag a legkorábban bekövetkező biztosítási eseményre térít.

Ki kaphat tájékoztatást a 24 órás Orvosi Call Centertől?

Tájékoztatást a PostaGyógyír biztosítás Szerződője vagy Biztosítottja kaphat, a szerződés sikeres beazonosítását követően. Az azonosítás a szerződésszám és a Szerződő adatai alapján történik.