Visszavásárlás
A szerződés visszavásárlását a Szerződő kétféle módon kezdeményezheti:
-
A
kijelölt, online postahelyeken azonnal hozzáférhet a pénzéhez, az Ügyféltájékoztató és biztosítási feltételekben meghatározott dokumentumok bemutatásával:
- a Szerződő személyazonosságának igazolására alkalmas iratok:
- személyazonosító igazolvány (az érvényességet igazoló rész is) és
- lakcímkártya,
- utolsó díjfizetést igazoló bizonylat (kétség esetén),
- írásos visszavásárlási kérelem, amennyiben a Szerződő és a Biztosított személye eltér, mindkét félnek alá kell írni a kérelmet.
- Bármely postahelyen lehetőség van a Visszavásárlási nyomtatvány kitöltésére, és bankszámlára vagy lakcímre történő kifizetés kérésére is.
Amennyiben az Ügyfél a postai munkatárs segítségével kitölti a Visszavásárlási nyomtatványt, mellékeli az Ügyféltájékoztató és biztosítási feltételekben meghatározott dokumentumokat és beküldi a biztosítóhoz a kifizetés a dokumentumok hiánytalan beérkezését követően, legkésőbb 15 napon belül megtörténik.
Részvisszavásárlásra a technikai kezdet után eltelt első biztosítási év után van lehetőség az Ügyféltájékoztató és biztosítási feltételekben meghatározott minimáldíj erejéig. A részvisszavásárlás minimális összege: 50.000 Ft.
Visszavásárlás időpontja |
Kifizetésre kerülő visszavásárlás összege
|
12 hónapon belül |
Aktuális biztosítási összeg, melyből 5 000 Ft és az esetleges kifizetési költségek levonásra kerülnek |
12 hónapon túl |
Aktuális biztosítási összeg, melyből az esetleges kifizetési költségek levonásra kerülnek. |