Visszavásárlás

A szerződés visszavásárlását a Szerződő kétféle módon kezdeményezheti:

  • A kijelölt, online postahelyeken azonnal hozzáférhet a pénzéhez, az Ügyféltájékoztató és biztosítási feltételekben meghatározott dokumentumok bemutatásával:
    • a Szerződő személyazonosságának igazolására alkalmas iratok: 
      • személyazonosító igazolvány (az érvényességet igazoló rész is) és
      • lakcímkártya, 
    • utolsó díjfizetést igazoló bizonylat (kétség esetén),
    • írásos visszavásárlási kérelem, amennyiben a Szerződő és a Biztosított személye eltér, mindkét félnek alá kell írni a kérelmet.
  • Bármely postahelyen lehetőség van a Visszavásárlási nyomtatvány kitöltésére, és bankszámlára vagy lakcímre történő kifizetés kérésére is.

Amennyiben az Ügyfél a postai munkatárs segítségével kitölti a Visszavásárlási nyomtatványt, mellékeli az Ügyféltájékoztató és biztosítási feltételekben meghatározott dokumentumokat és beküldi a biztosítóhoz a kifizetés a dokumentumok hiánytalan beérkezését követően, legkésőbb 15 napon belül megtörténik.

Részvisszavásárlásra a technikai kezdet után eltelt első biztosítási év után van lehetőség az Ügyféltájékoztató és biztosítási feltételekben meghatározott minimáldíj erejéig. A részvisszavásárlás minimális összege: 50.000 Ft.

 

Visszavásárlás időpontja Kifizetésre kerülő visszavásárlás összege
12 hónapon belül Aktuális biztosítási összeg, melyből 5 000 Ft és az esetleges kifizetési költségek levonásra kerülnek
12 hónapon túl Aktuális biztosítási összeg, melyből az esetleges kifizetési költségek levonásra kerülnek.