Kárrendezés

Segélykérés és kárbejelentés külföldről a Europ Assistance Kft. telefonszámán: +36 1 423 42 46

Ha PostaUtasŐr utasbiztosításához Repülős kiegészítő biztosítást is kötött, IDE kattintva jelentheti be, ha a járatát törölték, legalább 3 órát késett, vagy a beszállást megtagadták.

Kárbejelentés a hazatérést követően: Kérjük, hogy a hazaérkezés után – 8 napon belül - írásban is tegye meg kárbejelentését a megfelelő Utasbiztosítási kárbejelentő nyomtatvány kitöltésével, melyet itt letölthet:

A kárbejelentőt:

  • leadhatja személyesen, bármelyik postán
  • vagy elküldheti levélben a Magyar Posta Biztosító Zrt. címére (1535 Budapest, Pf. 952).
A kárbejelentőhöz kérjük, hogy a következőket csatolja:
  • biztosítási kötvényt (Csoportos biztosítás esetén a Kötvénykiegészítő lapot)
  • díjfizetést igazoló nyugtát (amennyiben nem interneten kötötte),
  • a Biztosított személyi igazolványának másolatát,
  • továbbá az Ügyféltájékoztatóban meghatározott minden olyan dokumentumot, mely a biztosítási esemény tisztázásához elengedhetetlenül szükséges (pl. eredeti jegyzőkönyvek, számlák).
Amennyiben kérdése van, vagy segítségre lenne szüksége, kérjük forduljon Ügyfélszolgálatunkhoz a 06 1 200 4800-as helyi díjas telefonszámon.