Repülős kárrendezés

Ha PostaUtasŐr utasbiztosításához Repülős kiegészítő biztosítást is kötött, és a járatát törölték, legalább 3 órát késett, vagy a beszállást megtagadták, akkor itt jelentheti be kárigényét:

 

Hol tudja bejelenteni kárigényét?

1. Késés és vagy járattörlés esetén:

  • Ha a biztosítás megkötésekor megadta a járat adatait illetve az e-mail címét, úgy a email-ben tájékoztatni fogjuk Önt a kárbejelentés lehetőségéről.

2. Beszállás megtagadása esetén, vagy ha szerződéskötéskor nem adta meg a járat adatait:

  • Válasz email-ben elküldjük Önnek azon weblap elérhetőségét, ahol a kárbejelentéshez szükséges adatokat megadhatja és a szükséges dokumentumokat feltöltheti, valamint egy Engedményezési megállapodást, melynek egy eredeti aláírt példányát postai úton is el kell juttatni a következő címre: Postai cím: 1535 Budapest, 952 Pf.

 A kárbejelentéshez az alábbi dokumentumokat kell feltölteni:

  • beszállókártya

  • foglalás visszaigazolása

  • repülőjegy számlájának másolata

  • útlevél/személyi igazolvány másolata

  • engedményezési megállapodás, amelynek egy eredeti aláírt példányát a Biztosító részére postai úton is el kell juttatni. 

A sikeres feltöltést email üzenetben igazoljuk vissza, és ha minden dokumentum hiánytalanul feltöltésre, illetve beküldésre került, akkor 15 napon belül tájékoztatjuk, hogy jogosult-e kártérítésre és ezzel egy időben a kártérítés összegét is átutaljuk az Ön által megadott bankszámlaszámra.

 

A tájékoztatás nem teljes körű, a PostaUtasŐr utasbiztosításról és a Repülős kiegészítő biztosításról bővebben az Ügyfél-tájékoztató és biztosítási feltételekben  olvashat.