Repülős kárrendezés
Ha PostaUtasŐr utasbiztosításához Repülős kiegészítő biztosítást is kötött, és a járatát törölték, legalább 3 órát késett, vagy a beszállást megtagadták, akkor itt jelentheti be kárigényét:
Hol tudja bejelenteni kárigényét?
1. Késés és vagy járattörlés esetén:
2. Beszállás megtagadása esetén, vagy ha szerződéskötéskor nem adta meg a járat adatait:
-
Válasz email-ben elküldjük Önnek azon weblap elérhetőségét, ahol a kárbejelentéshez szükséges adatokat megadhatja és a szükséges dokumentumokat feltöltheti, valamint egy Engedményezési megállapodást, melynek egy eredeti aláírt példányát postai úton is el kell juttatni a következő címre: Postai cím: 1535 Budapest, 952 Pf.
A kárbejelentéshez az alábbi dokumentumokat kell feltölteni:
-
beszállókártya
-
foglalás visszaigazolása
-
repülőjegy számlájának másolata
-
útlevél/személyi igazolvány másolata
-
engedményezési megállapodás, amelynek egy eredeti aláírt példányát a Biztosító részére postai úton is el kell juttatni.
A sikeres feltöltést email üzenetben igazoljuk vissza, és ha minden dokumentum hiánytalanul feltöltésre, illetve beküldésre került, akkor 15 napon belül tájékoztatjuk, hogy jogosult-e kártérítésre és ezzel egy időben a kártérítés összegét is átutaljuk az Ön által megadott bankszámlaszámra.
A tájékoztatás nem teljes körű, a PostaUtasŐr utasbiztosításról és a Repülős kiegészítő biztosításról bővebben az Ügyfél-tájékoztató és biztosítási feltételekben olvashat.