Elérhetőségek

Tisztelt Ügyfeleink!

Kérjük, hogy lehetőség szerint a telefonos/online ügyintézést részesítse előnyben:

  1. Telefonos ügyfélszolgálat: 06 1 200 4800 (H: 8.00-20.00, K-P: 8.00-18.00)
  2. E-mail: info@mpb.hu
  3. Online ügyintézés a biztosító weboldalán keresztül (www.postabiztosito.hu):

    4. Személyes ügyfélszolgálat (H: 7.00-19.00, K-P: 8.00-16.00)

A személyes ügyfélszolgálati irodánk felkeresése előtt lehetőség szerint kérjük, egyeztessen időpontot Telefonos ügyfélszolgálatunkon (06 1 200 4800).


Új biztosítási szerződés megkötésében, vagy a meglévő szerződést érintő ügyintézésben a postahelyeken is tudnak Önnek segíteni.

 

Bejelentett kárral kapcsolatos ügyintézés esetén kérjük, előzetesen érdeklődjön telefonos ügyfélszolgálatunkon.

 

Telefonos ügyfélszolgálat - Call Center
(Külföldről is hívható!)

Telefonszám:

061 200 4800

Nyitva tartás:

  • Hétfő: 8.00 - 20.00,
  • Kedd-Péntek: 8.00 – 18.00

Személyes ügyfélszolgálat -
Előzetes telefonon történt
időpont-egyeztetést követően!
Időpont foglalás telefonon:
061 200 4800


Cím: 
1022 Budapest, Bég u. 3-5.

Rendkívüli nyitva tartás:

  • Hétfő: 7.00 - 19.00
  • Kedd-Péntek: 8.00 - 16.00

Megközelíthetőség tömegközlekedéssel:

  • A Nyugati pályaudvartól a 91-es
    vagy 291-es busszal, leszállás a
    Pusztaszeri körönd megállónál.
    vagy
  • A Batthyány téri metró-
    megállótól a 11-es vagy 111-es
    busszal, leszállás a Pusztaszeri
    körönd megállónál.
Levelezési címünk:
Posta Biztosító - 1535,Budapest, Pf. 952
Fax: 06 1 423 4298

E-mail: info@mpb.hu - Szerződésével kapcsolatos konkrét
kérdésére adatvédelmi okok miatt e-mail címének
regisztrációja után van lehetőségünk válaszolni.
A regisztráció érdekében juttassa el részünkre e-mail-ben
csatolmányként saját kezű aláírásával, vagy hitelesített
aláírásával ellátott nyilatkozatátNyilatkozat e-mail cím bejelentéséhez

Telefonos ügyfélszolgálat menütérkép:

Javasoljuk, mielőtt telefonál, nézze meg, hogy az egyes menüpontok kiválasztásával milyen szolgáltatásokat tud igénybe venni. 

Kárbejelentés vagy bejelentett kárral kapcsolatos érdeklődés esetén kérjük nyomja meg a 3-as gombot.

Meglévő szerződéssel kapcsolatos ügyintézés esetén készüléke billentyűinek megnyomásával adja meg
a 13 jegyű szerződésszámának első 5 számjegyét, majd nyomja meg a # gombot.

Szerződésszám hiánya esetén, kérjük nyomja meg a 9-es gombot,
majd készüléke billentyűjének megnyomásával, válaszon az alábbi menüpontok közül:

  • Gépjármű-biztosítások 1-es gomb
  • Lakásbiztosítás 2-es gomb
  • Életbiztosítások 3-as gomb
  • Utas, baleset és egyéb biztosítások 4-es gomb