Elérhetőségek

A Posta Biztosító telefonos és személyes ügyfélszolgálata a két decemberi szombaton és az év végi időszakban az alábbiak szerint tart nyitva:

Nap Telefonos ügyfélszolgálat Személyes ügyfélszolgálat
 2019.12.07 - szombat  8.00-18.00  8.00-16.00
 2019.12.14 - szombat  8.00-15.00   8.00-15.00
 2019.12.23 - hétfő  8.00-18.00  7.00-18.00 
 2019.12.24 - kedd  Zárva  Zárva
 2019.12.25 - szerda  Zárva  Zárva 
 2019.12.26 - csütörtök  Zárva  Zárva 
 2019.12.27 - péntek  Zárva   Zárva

 2019.12.30 - hétfő (szokásos nyitva tartás szerint)

 8.00-20.00  7.00-19.00
 2019.12.31 - kedd  8.00-15.00  8.00-15.00 

2020.01.02-től a megszokott nyitva tartással várjuk Ügyfeleinket!

Telefonos ügyfélszolgálat - Call Center
(Külföldről is hívható!)

Telefonszám:

06 1 200 4800 

Nyitva tartás:

  • Hétfő: 8.00 - 20.00,
  • Kedd-Péntek: 8.00 – 18.00

Személyes ügyfélszolgálat

Cím: 
1022 Budapest, Bég u. 3-5.

Nyitva tartás:

  • Hétfő: 7.00 - 19.00,
  • Kedd-Péntek: 8.00 – 16.00

Megközelíthetőség tömegközlekedéssel:

  • A Nyugati pályaudvartól a 91-es vagy 291-es busszal, leszállás a Pusztaszeri körönd megállónál.
    vagy
  • A Batthyány téri metrómegállótól a 11-es vagy 111-es busszal, leszállás a Pusztaszeri körönd megállónál.
Levelezési címünk:
Posta Biztosító - 1535, Budapest, Pf. 952
 Fax: 06 1 423 4298
 

E-mail: info@mpb.hu - Szerződésével kapcsolatos konkrét kérdésére adatvédelmi okok miatt e-mail címének regisztrációja után van lehetőségünk válaszolni.
A regisztráció érdekében juttassa el részünkre e-mail-ben csatolmányként a saját kezű aláírásával ellátott nyilatkozatot.

 

Telefonos ügyfélszolgálat menütérkép:

Javasoljuk, mielőtt telefonál, nézze meg, hogy az egyes menüpontok kiválasztásával milyen szolgáltatásokat tud igénybe venni. 

Kárbejelentés vagy bejelentett kárral kapcsolatos érdeklődés esetén kérjük nyomja meg a 3-as gombot.

Meglévő szerződéssel kapcsolatos ügyintézés esetén készüléke billentyűinek megnyomásával adja meg
a 13 jegyű szerződésszámának első 5 számjegyét, majd nyomja meg a # gombot.

Szerződésszám hiánya esetén, kérjük nyomja meg a 9-es gombot,
majd készüléke billentyűjének megnyomásával, válaszon az alábbi menüpontok közül:

  • Gépjármű-biztosítások 1-es gomb
  • Lakásbiztosítás 2-es gomb
  • Életbiztosítások 3-as gomb
  • Utas, baleset és egyéb biztosítások 4-es gomb