Elérhetőségek

2020.04.23-tól személyes ügyfélszolgálati irodánkban előzetes időpont-egyeztetést követően tudjuk fogadni és kiszolgálni az Ügyfeleinket a koronavírus helyzet miatt.

Ügyfeleink és munkatársaink egészségének védelmében az ügyintézési idő alatt az ügyféltérben egyszerre csak egy Ügyfelünk és a kísérője tartózkodhatnak. Továbbá minden Ügyfelünket kérjük, hogy

  • viseljen szájmaszkot,
  • már belépéskor használja az automata kézfertőtlenítőt,
  • tartsa be a 1,5–2 méteres távolságot az ügyintézés során.

Betegen érkező Ügyfeleinket – kollégáink egészségének megóvása érdekében – nem áll módunkban kiszolgálni.

 

A kialakult vírushelyzet miatt, ha lehetőségük engedi, kérjük, hogy a telefonos/online ügyintézést részesítsék előnyben: üzenetküldés e-mailben, online kárbejelentés.

A postahelyeken továbbra is zavartalanul intézheti az eddig megszokottaknak megfelelően biztosítási ügyeit, illetve az ügyintézéshez szükséges dokumentumokat a postahelyeken is leadhatják.

 

Megértésüket és együttműködésüket köszönjük!

Telefonos ügyfélszolgálat - Call Center
(Külföldről is hívható!)

Telefonszám:

061 200 4800

Nyitva tartás:

  • Hétfő: 8.00 - 20.00,
  • Kedd-Péntek: 8.00 – 18.00

Személyes ügyfélszolgálat - Előzetes telefonon történt időpont-egyeztetést követően!
Időpont foglalás telefonon:
061 200 4800


Cím:
1022 Budapest, Bég u. 3-5.

Rendkívüli nyitva tartás:

  • Hétfő-Péntek: 8.00 - 15.00

Megközelíthetőség tömegközlekedéssel:

  • A Nyugati pályaudvartól a 91-es vagy 291-es busszal,leszállás a Pusztaszeri körönd megállónál.
    vagy
  • A Batthyány téri metrómegállótól a 11-es vagy 111-es busszal,leszállás a Pusztaszeri körönd megállónál.
Levelezési címünk:
Posta Biztosító - 1535,Budapest, Pf. 952
Fax: 06 1 423 4298

E-mail:info@mpb.hu - Szerződésével kapcsolatos konkrétkérdésére adatvédelmi okok miatt e-mail címének regisztrációjaután van lehetőségünk válaszolni.
A regisztráció érdekében juttassa el részünkre e-mail-bencsatolmányként a saját kezű aláírásával ellátott nyilatkozatot.

Telefonos ügyfélszolgálat menütérkép:

Javasoljuk, mielőtt telefonál, nézze meg, hogy az egyes menüpontok kiválasztásával milyen szolgáltatásokat tud igénybe venni. 

Kárbejelentés vagy bejelentett kárral kapcsolatos érdeklődés esetén kérjük nyomja meg a 3-as gombot.

Meglévő szerződéssel kapcsolatos ügyintézés esetén készüléke billentyűinek megnyomásával adja meg
a 13 jegyű szerződésszámának első 5 számjegyét, majd nyomja meg a # gombot.

Szerződésszám hiánya esetén, kérjük nyomja meg a 9-es gombot,
majd készüléke billentyűjének megnyomásával, válaszon az alábbi menüpontok közül:

  • Gépjármű-biztosítások 1-es gomb
  • Lakásbiztosítás 2-es gomb
  • Életbiztosítások 3-as gomb
  • Utas, baleset és egyéb biztosítások 4-es gomb