Kárrendezés

A kárbejelentést haladéktalanul, de legkésőbb a káresemény tudomásra jutásától számított 2 munkanapon belül meg kell tenni.

A kárbejelentés történhet:
  • Elektronikusan ITT.
  • Telefonon: 06 1 200 4800, ügyfélszolgálatunk nyitva tartási idejében (H 8.00-20.00, K-P 8.00-18.00)
  • Mobil alkalmazáson keresztül (a Posta Biztosító applikációjáról bővebben itt olvashat)
  • Személyesen az ország bármely postahelyén (a postákon üzemelő informatikai rendszeren keresztül vagy kárbejelentő nyomtatvány kitöltésével)
  • E-mailben: karinfo@mpb.hu
  • Faxon: 06 1 423 4299
  • Írásban a biztosító nevére címzett levélben: Magyar Posta Biztosító Zrt. 1535 Budapest, Pf. 952.
A kárbejelentést megteheti:
  • a Szerződő,
  • a Biztosított, valamint
  • ezek meghatalmazottja.

A kárbejelentéshez szükséges dokumentumokról az Ügyfél-tájékoztató és biztosítási feltételekből tájékozódhat.