Kárrendezés
A kárbejelentést haladéktalanul, de legkésőbb a káresemény tudomásra jutásától számított 2 munkanapon belül meg kell tenni.
A kárbejelentés történhet:
- Elektronikusan ITT.
- Telefonon: 06 1 200 4800, ügyfélszolgálatunk nyitva tartási idejében (H 8.00-20.00, K-P 8.00-18.00)
- Mobil alkalmazáson keresztül (a Posta Biztosító applikációjáról bővebben itt olvashat)
- Személyesen az ország bármely postahelyén (a postákon üzemelő informatikai rendszeren keresztül vagy kárbejelentő nyomtatvány kitöltésével)
- E-mailben: karinfo@mpb.hu
- Faxon: 06 1 423 4299
- Írásban a biztosító nevére címzett levélben: Magyar Posta Biztosító Zrt. 1535 Budapest, Pf. 952.
A kárbejelentést megteheti:
- a Szerződő,
- a Biztosított, valamint
- ezek meghatalmazottja.
A kárbejelentéshez szükséges dokumentumokról az Ügyfél-tájékoztató és biztosítási feltételekből tájékozódhat.